Garancija na Artikle

Izdelki, ki jih prodaja AtomicShop.si , so kriti z garancijo od datuma nakupa za dve leti za zasebne kupce in eno za imetnike DDV. To storitev nudijo proizvajalci za nekatere izdelke neposredno, AtomicShop.si pa za druge. Garancija je lahko tudi daljša, če je tako navadeno v pogojih pri iydelku samem. Če želite izvedeti, kdo opravljena storitev garancije za določen izdelek, se lahko obrnete na našo Podporo strankam.

V primeru, da se v dveh letih od dobave kupljenega blaga pojavijo pomanjkljivosti v zvezi z izdelkom, ki niso v skladnosti s pogodbo, ima kupec / potrošnik pravico, da se obrne na AtomicShop.si ali neposredno na skrbnika garancije izdelka ter zahteva popravilo ali zamenjavo blaga. Če je zahtevano pravno sredstvo objektivno nemogoče ali pretirano drago v primerjavi z drugim, dobavitelj kupcu / potrošniku predlaga drugo pravno rešitev.

Potrošnik lahko po svoji izbiri zahteva razumno znižanje cene ali odpoved pogodbe, če pride do katerega od naslednjih pogojev:

a) popravilo ali zamenjava je nemogoče ali pretirano drago;

b) prodajalec blaga ni popravil ali zamenjal v ustreznem roku;

c) predhodno opravljena zamenjava ali popravilo je povzročilo potrošnikom veliko nevšečnosti. Pri določanju zneska zmanjšanja ali vsote, ki jo je treba vrniti, se upošteva uporaba sredstva.

Potrošnik pa mora dokazati, da gre za neskladnost, ki obstaja ob sklenitvi pogodbe, razen če se le ta zgodi v šestih mesecih po dobavi. Poročilo o napaki mora biti pripravljeno v roku dveh mesecev po odkritju. Če je ugotovljena odgovornost dobavitelja, bo potrošnik izdelek poslal prodajalcu, da ga preveri v relativnem centru za pomoč, ki ga prodajalec podaja. V primeru, da se odkrije domnevna napaka, bo dobavitelj v razumnem roku izvedel dogovorjeno pravno sredstvo in nakazal nastale stroške pošiljanja, razen tistih za nenavadne storitve. AtomicShop.si si pridržuje pravico, da kupcu zaračuna morebitne nastale stroške (najmanj 15€ z DDV) za preverjanje izdelka in za pošiljko le tega, če je nedotaknjen in funkcionalen ali brez neskladnosti, na katero se pritožuje oz. se nanaša na datum dostave, ki ni v skladju od tistega, katerega naročnik navede.

Stroške pošiljanja izdelka z garancijo od Kupca do AtomicShop.si krije kupec, stroške pošiljanja popravljenega / zamenjanega izdelka kupcu pa nosi dobavitelj. V primeru, da izdelek, ko je enkrat preverjen, ne izpolnjuje zahtev garancije ali če pomanjkljivosti, ki jih je navedla stranka, ne bi ugotovil pooblaščeni tehnični center, bo moral kupec kriti vse stroške tehničnega posega, ki jih je mogoče ovrednotiti v EUR 15,50 + DDV plus prevozni stroški.